Informații privind livrarea

Cine va livra produsele comandate? 

Produsele comandate se livreaza in toata tara prin curierat rapid.
 

Cat ma costa expedierea? 

Costul de expediere al oricarui produs prezent pe avanonline.ro este de 20,00 Lei/colet.

Pentru coletele ce depasesc 1 Kg, se va percepe o taxa suplimentara de 1,4 lei/kg. 

In cazul in care, din motive obiective, clientul doreste sa faca retur, costul este de 20,00 Lei
 

Cand se proceseaza comenzile? 

Comenzile inregistrate pe avanonline.ro se proceseaza in fiecare zi de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 - 16.00. 

Comenzile primite in intervalul Vineri ora 16:00 pana Luni ora 08:00, precum si in zilele de Sarbatori Legale, se vor procesa în urmatoarea zi lucratoare


Cand se trimit comenzile? 

Comenzile vor fi expediate catre clienti numai dupa ce au fost confirmate telefonic de catre un operator avanonline.ro. 

Comenzile efectuate de Luni pana Vineri pana la ora 16:00 vor fi trimise prin curier in termen de 24-48 ore. 

Comenzile efectuate de Luni pana Vineri dupa ora 16:00 vor fi trimise prin curier, urmatoarea zi lucratoare.

In cat timp ajunge comanda de la confirmarea comenzii de catre un operator avanonline.ro? 

Termenul de livrare: 24 - 48h Oriunde in Romania

Veti fi notificat telefonic sau prin email exact momentul cand se va livra coletul. 
 

Ce se intampla daca nu sunt la adresa mentionata in momentul cand se livreaza comanda?
 

In cazurile in care nu veti fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari.

Daca livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativa, coletul ne va fi returnat si vom anula comanda. 
 

Ce se intampla daca data de livrare estimata a trecut si inca nu am primit comanda mea? 

Daca nu ati primit comanda va rog sa semnalati acest lucru prin e-mail la contact@avanonline.ro

Ce trebuie sa stiu cand platesc ramburs la ridicarea coletului? 

Toate comenzile se expediaza prin curier, cu plata ramburs 

Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe. 
 

Nu am gasit in colet documentele produselor. Ce trebuie sa fac? 

Trebuie sa ne notificati prin email la : contact@avanonline.ro, absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 48h de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate. 


Cand si cum primesc factura fiscala? 

Factura fiscala se poate livra odata cu produsele, in colet - la cererea clientului sau poate fi trimisă pe emailul clientului. 

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie sa fac? 

In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.


CONDIȚII DE RETURNARE

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți atunci când cumpărați produse de la noi. Dacă totuși, din anumite motive, nu sunteți mulțumiti de produsele comandate, le puteți returna iar noi vă vom restitui contravaloarea acestora.

Conform legislației, clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, fără semne de a fi deschise, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv; sau anunțând acest retur în prealabil, DOAR ÎN SCRIS, prin formularul din pagina Livrare și retur în cazul în care produsul primit nu este cel comandat, sau coletul a fost deschis sau avariat in tranzit.

În cererea de retur nu uitați să menționați numărul comenzii (ex: AvanOnline2356). Nu se iau în considerare cererile de retur telefonice sau sosite pe alte căi online.

Puteți opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achiziționarea altor produse din magazinul nostru.

După recepționarea coletului supus returului și constatarea îndeplinirii condițiilor de returnare, Avanonline.ro,  va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 15 calendaristice de zile de la data primirii returului.


!IMPORTANT - Nu expediați coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară.

Restituirea plății va fi făcută prin transfer bancar către datele furnizate de client in formularul de returnare.

Orice retur care nu respectă condițiile de mai jos va fi refuzat.
 

Condiții de returnare

1. Returnarea se face doar prin intermediul firmei de curierat rapid livrată direct la adresa indicată, din emailul primit. 

2. Dacă nu primiți același produs pe care l-ați comandat, produsul se poate returna fără a plăti taxa tur-retur.

3. Dacă primiți coletul avariat sau desigilat, il puteti returna fără a plăti taxa tur-retur.

- Toate deficiențele de calitate prevăzute în HG 665/1995, reclamațiile întemeiate vor fi rezolvate de către avanonline.ro prin înlocuire, remediere sau restituirea contravalorii după caz, conform legii 449/2003.

- Cheltuielile legate de înlocuirea produselor defecte, de remedierea sau de restituirea contravalorii acestora vor fi suportate de către avanonline.ro

- Consumatorul nemulțumit de modul de rezolvare a reclamației sale poate să se adreseze, Oficiului pentru Protecția Consumatorilor sau, după caz, instanțelor judecătorești competențe.